Meest gestelde vragen en antwoorden
Voor welke apparaat reparatie kan ik bij jullie terecht?
- MacBook / iMac / Laptop's / Tablet's / Smartphone'
Welke kwaliteit beeldschermen leveren jullie?
Samsung
- 100% origineel wordt direct bij Samsung besteld (0% retour)
Apple
- OEM = 100% origineel puled nieuw (0% retour)
- Compatible = 1 op 1 met de originele kwaliteit (0% retour)
- Huismerk hoge kwaliteit AAA+++ In-cell (1% retour) Het werkt perfect zowel beeld-kleuren als touch-gevoeligheid doet wat ie moet doen wel ietsjes breuk-gevoeliger (maar een nieuw originele iPhone kan ook kapot gaan als verkeerd valt of valt buiten op kasseien anders lees je dit niet).
Huawei / Xiaomi / Sony / LG / Oppo / Motorola / OnePlus
- 100% origineel wordt direct bij de fabrikant-dealer besteld
Moet ik een afspraak maken om mijn toestel te brengen voor reparatie?
Het is wel handig maar het hoeft niet. Een belletje als u haast hebt of van ver komt is wel verstandig
Kan mijn telefoon worden gerepareerd terwijl ik wacht?
Ja zeker, is wel afhankelijk van drukte en soort reparatie (beeldscherm vervangen duurt meestal 15 to 30 min)
Moet ik mijn toegangscode geven voor reparatie?
Nee, niet nodig indien we alleen het beeldscherm vervangen (op de iPhone kunt u AssistiveTouch aanzetten is voldoende) zo kunnen we touch-functie van het scherm testen
Ja/nee, Voor de overige reparaties zoals een sensor/ speakers/ microphone/ camera/ netwerk/wifi-antenne hebben we wel toegang tot het toestel nodig anders kunnen we niets zien of testen. Indien u bij blijft geen code nodig, wilt u afgeven en later ophalen dan graag code uitzetten (we gaan nimmer nooit in uw foto's kijken, bij de battery instelingen > batterijgebruik per app kunt u zien wat voor het laatste is geopend en dat kan niet gewist worden dus geen zorgen
Ik heb mijn telefoon laten vallen en nu zie ik strepen of donker puntjes op het scherm / scherm reageert niet is dit te maken?
Ja zeker, een nieuwe beeldscherm monteren en het is weer zogoed als nieuw
Gaan mijn gegevens verloren bij een reparatie?
Nee aangezien wij enkel het defecte onderdeel vervangen. Data wordt opgeslagen op het moederbord van uw smartphone of tablet – indien van toepassing ook op uw geheugenkaart. Zolang deze niet vervangen worden, blijft uw data dus behouden. Toch adviseren wij u om ALTIJD een back-up te maken van uw gegevens.
Is mijn telefoon weer waterdicht na de reparatie?
Hoewel we dezelfde seal-afdichting gebruiken als de fabrikant van uw apparaten om alles weer in elkaar te zetten, kunnen we geen waterdichtheid garanderen. Dit is hetzelfde waar u ook heen gaat, aangezien de IP-classificatie niet opnieuw kan worden ingesteld nadat een apparaat is geopend.
Ik heb meer dan één probleem met mijn apparaat, krijg ik korting?
- Ja zeker, dan hoeft u niet de volle prijs te betalen. Bel ons voor meer informatie.
Zijn de prijzen incl. btw?
Ja zeker, incl. 21% btw / onderdeel en arbeid wat u ziet is het eindbedrag wat u betaalt
Krijg ik een rekening voor mijn bedrijf of verzekering?
Ja zeker, na de reparatie noteren we uw gegevens en het gegevens van het apparaat en krijgt u een gespecificeerde factuur (PDF) per Mail.
Hoe kan ik betalen voor mijn reparatie of wat zijn de betaalmethoden?
- iDeal (tikkie) QR code scannen
- Cash
- Op rekening, vraag naar de voorwaarde
Repareren jullie ook andere soorten telefoons die niet op de website staan?
Wij repareren elke smartphone. Bel ons gerust, we maken graag een prijsopgave.
Ik heb mijn telefoon in het water laten vallen kunnen jullie het maken?
Ja, we kunnen het professioneel reinigen tegen een bedrag van €35 incl. btw (zet uw apparaat absolute niet aan of als het kan direct uitzetten, in een bak rijst doen helpt niet, het vervuilt en beschadigt het apparaat nog meer) hoe snel het wordt gereinigd hoe meer kans op success
- MacBook / iMac / Laptop's / Tablet's / Smartphone'
Welke kwaliteit beeldschermen leveren jullie?
Samsung
- 100% origineel wordt direct bij Samsung besteld (0% retour)
Apple
- OEM = 100% origineel puled nieuw (0% retour)
- Compatible = 1 op 1 met de originele kwaliteit (0% retour)
- Huismerk hoge kwaliteit AAA+++ In-cell (1% retour) Het werkt perfect zowel beeld-kleuren als touch-gevoeligheid doet wat ie moet doen wel ietsjes breuk-gevoeliger (maar een nieuw originele iPhone kan ook kapot gaan als verkeerd valt of valt buiten op kasseien anders lees je dit niet).
Huawei / Xiaomi / Sony / LG / Oppo / Motorola / OnePlus
- 100% origineel wordt direct bij de fabrikant-dealer besteld
Moet ik een afspraak maken om mijn toestel te brengen voor reparatie?
Het is wel handig maar het hoeft niet. Een belletje als u haast hebt of van ver komt is wel verstandig
Kan mijn telefoon worden gerepareerd terwijl ik wacht?
Ja zeker, is wel afhankelijk van drukte en soort reparatie (beeldscherm vervangen duurt meestal 15 to 30 min)
Moet ik mijn toegangscode geven voor reparatie?
Nee, niet nodig indien we alleen het beeldscherm vervangen (op de iPhone kunt u AssistiveTouch aanzetten is voldoende) zo kunnen we touch-functie van het scherm testen
Ja/nee, Voor de overige reparaties zoals een sensor/ speakers/ microphone/ camera/ netwerk/wifi-antenne hebben we wel toegang tot het toestel nodig anders kunnen we niets zien of testen. Indien u bij blijft geen code nodig, wilt u afgeven en later ophalen dan graag code uitzetten (we gaan nimmer nooit in uw foto's kijken, bij de battery instelingen > batterijgebruik per app kunt u zien wat voor het laatste is geopend en dat kan niet gewist worden dus geen zorgen
Ik heb mijn telefoon laten vallen en nu zie ik strepen of donker puntjes op het scherm / scherm reageert niet is dit te maken?
Ja zeker, een nieuwe beeldscherm monteren en het is weer zogoed als nieuw
Gaan mijn gegevens verloren bij een reparatie?
Nee aangezien wij enkel het defecte onderdeel vervangen. Data wordt opgeslagen op het moederbord van uw smartphone of tablet – indien van toepassing ook op uw geheugenkaart. Zolang deze niet vervangen worden, blijft uw data dus behouden. Toch adviseren wij u om ALTIJD een back-up te maken van uw gegevens.
Is mijn telefoon weer waterdicht na de reparatie?
Hoewel we dezelfde seal-afdichting gebruiken als de fabrikant van uw apparaten om alles weer in elkaar te zetten, kunnen we geen waterdichtheid garanderen. Dit is hetzelfde waar u ook heen gaat, aangezien de IP-classificatie niet opnieuw kan worden ingesteld nadat een apparaat is geopend.
Ik heb meer dan één probleem met mijn apparaat, krijg ik korting?
- Ja zeker, dan hoeft u niet de volle prijs te betalen. Bel ons voor meer informatie.
Zijn de prijzen incl. btw?
Ja zeker, incl. 21% btw / onderdeel en arbeid wat u ziet is het eindbedrag wat u betaalt
Krijg ik een rekening voor mijn bedrijf of verzekering?
Ja zeker, na de reparatie noteren we uw gegevens en het gegevens van het apparaat en krijgt u een gespecificeerde factuur (PDF) per Mail.
Hoe kan ik betalen voor mijn reparatie of wat zijn de betaalmethoden?
- iDeal (tikkie) QR code scannen
- Cash
- Op rekening, vraag naar de voorwaarde
Repareren jullie ook andere soorten telefoons die niet op de website staan?
Wij repareren elke smartphone. Bel ons gerust, we maken graag een prijsopgave.
Ik heb mijn telefoon in het water laten vallen kunnen jullie het maken?
Ja, we kunnen het professioneel reinigen tegen een bedrag van €35 incl. btw (zet uw apparaat absolute niet aan of als het kan direct uitzetten, in een bak rijst doen helpt niet, het vervuilt en beschadigt het apparaat nog meer) hoe snel het wordt gereinigd hoe meer kans op success