top of page

Wat zijn jullie openingstijden?

 

Moet ik een afspraak maken om mijn toestel voor reparatie te brengen?

  • Nee. Het is handig om een afspraak te maken, maar het is niet verplicht. Als u haast heeft of van ver komt, is het echter verstandig om even te bellen.  U kunt een afspraak maken via telefoon, WhatsApp of e-mail.

Wat is de gemiddelde reparatietijd?

  • De gemiddelde reparatietijd varieert afhankelijk van het soort reparatie. In de meeste gevallen kunnen we een reparatie binnen +/- 30 minuten voltooien. Houd er echter rekening mee dat complexere reparaties mogelijk meer tijd in beslag nemen. Onze technici streven ernaar om uw apparaat zo snel mogelijk en met de hoogste kwaliteit te repareren.

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

  • Pin & Cash 

 

Bieden jullie garantie op reparaties?

  • Ja, Voor alle reparaties krijgt u tot 12 maanden garantie, afhankelijk van het type reparatie. De garantie houdt in dat het product in onbeschadigde staat zonder krassen moet zijn. Mocht er toch schade zijn, dan zoeken we graag samen met u naar een passende oplossing.

 

Kunnen jullie ook softwareproblemen oplossen?​

  • Ja,

 

Wat zijn de kosten voor een diagnose?

  • We werken volgens het principe van "no cure, no pay". Dit betekent dat als we het probleem niet kunnen oplossen of als er geen reparatie nodig is, u ook geen kosten zult hebben. We streven ernaar om een duidelijk beeld te krijgen van het probleem en u een eerlijke inschatting te geven van de benodigde reparatiekosten voordat we aan de reparatie beginnen. Op die manier weet u waar u aan toe bent en zijn er geen onverwachte kosten voor de diagnose.

 

Wat gebeurt er als mijn apparaat niet gerepareerd kan worden?

  • Als we tot de conclusie komen dat uw apparaat niet gerepareerd kan worden, zullen we het apparaat aan u teruggeven zonder kosten.

 

Zijn mijn gegevens veilig tijdens de reparatie?

  • Ja, hoewel wij ons uiterste best doen om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen, is het altijd verstandig om een back-up te maken voordat u uw apparaat laat repareren.

 

Bieden jullie ook accessoires aan?

  • Ja

 

Voor welke apparaat reparatie kan ik bij jullie terecht?

  • Smartphone (alle bekende merken). 

  • Tablets (Apple iPad & Samsung Galaxy Tab).

  • Laptops (alle bekende merken & MacBook)


Welke kwaliteit beeldschermen leveren jullie?
Samsung

  • Samsung S-serie 100% originele beeldschermen, 12 maanden garantie. 

  • Samsung A-serie 100% originele beeldschermen, 12 maanden garantie. 

Apple

  • OEM = 100% originele beeldschermen, 12 maanden garantie.  

  • OEM Compatible = 1 op 1 met de originele kwaliteit (0% retour) 6 maanden garantie. 

  • Compatible In-cell (0%  retour) 6 maanden garantie. 

Huawei / Xiaomi / Sony / LG / Oppo / Motorola / OnePlus

  • 100% origineel, 12 maanden garantie. 

 

Kan mijn telefoon worden gerepareerd terwijl ik wacht?

  • Ja zeker, dit is wel afhankelijk van de drukte en het soort reparatie. Het vervangen van een beeldscherm duurt meestal 15 tot 30 minuten.

 

Moet ik mijn toegangscode geven voor reparatie?

  • Nee, dat is niet nodig als we alleen het beeldscherm vervangen. Op de iPhone kunt u AssistiveTouch inschakelen, dit is voldoende voor het testen van de touch-functie van het scherm.

  • Voor overige reparaties zoals sensoren, speakers, microfoon, camera, netwerk- en wifi-antenne hebben we wel toegang tot het toestel nodig om te kunnen testen. Als u tijdens de reparatie aanwezig bent, is de toegangscode niet nodig. Als u uw toestel wilt afgeven en later ophalen, verzoeken we u de toegangscode uit te schakelen. We zullen nooit uw foto's bekijken. U kunt bij de batterij-instellingen per app zien welke apps het laatst zijn geopend en deze gegevens kunnen niet worden gewist, dus u hoeft zich geen zorgen te maken.

 

Ik heb mijn telefoon laten vallen en nu zie ik strepen of donkere puntjes op het scherm. Het scherm reageert ook niet meer. Is dit te repareren?

  • Ja, zeker! We kunnen een nieuw beeldscherm monteren en daarmee zal het probleem verholpen worden. Na de reparatie zal uw telefoon weer zo goed als nieuw zijn.

 

Gaan mijn gegevens verloren bij een reparatie?

  • Nee, aangezien wij alleen het defecte onderdeel vervangen, blijven uw gegevens behouden. Uw data wordt opgeslagen op het moederbord van uw smartphone of tablet, en indien van toepassing, ook op uw geheugenkaart. Zolang deze onderdelen niet worden vervangen, blijft uw data veilig. Desalniettemin adviseren wij u altijd om een back-up te maken van uw gegevens.

Is mijn telefoon weer waterdicht na de reparatie?

  • Hoewel we dezelfde afdichting gebruiken als de fabrikant van uw apparaat om alles weer in elkaar te zetten, kunnen we geen waterdichtheid garanderen. Dit geldt niet alleen voor onze reparaties, maar ook voor andere serviceproviders. Na opening van het apparaat kan de IP-classificatie niet opnieuw worden ingesteld, waardoor waterdichtheid niet kan worden gegarandeerd.

 

Is Face ID of Touch ID te repareren?

  • Nee, Face ID is een zeer gevoelige projector en dit onderdeel is niet vervangbaar. Apple heeft bewust gekozen dat bij vervanging van dit onderdeel Face ID niet meer zal werken. Face ID kan ook niet gerepareerd worden bij Apple.

 

Wat kan ervoor zorgen dat Face ID niet meer werkt?

  • In aanraking komen met vocht via de bovenste luidspreker, zelfs een druppel kan ervoor zorgen dat Face ID uitschakelt.

  • In aanraking komen met vocht in het algemeen.

  • Beschadiging aan de bovenkant van het scherm door een val, waardoor de kans groot is dat Face ID niet meer werkt.

  • Bij regelmatige vallen of harde klappen kan het Face ID-kristal snel beschadigd raken. Wees daarom zeer voorzichtig bij dagelijks gebruik en zorg ervoor dat uw telefoon beschermd is tegen waterschade en zware vallen.

  • Als de bovenste oorspeaker moet worden vervangen en dit wordt gedaan, werkt Face ID automatisch niet meer, omdat deze aan elkaar zijn gekoppeld en gechipt zijn door Apple.

 

Kunnen jullie Apple ID verwijderen?

  • Nee, het verwijderen van een Apple ID is onmogelijk. Alleen met een geldig aankoopbewijs kunt u naar een Apple Store gaan, en zelfs dan is het niet gegarandeerd dat ze het verwijderen. Bovendien kan het enkele weken duren voordat dit proces is voltooid.

 

Zijn de prijzen inclusief btw?

  • Ja, de prijzen zijn inclusief 21% btw voor zowel de onderdelen als de arbeid. Het bedrag dat u ziet, is het eindbedrag dat u betaalt.

 

Krijg ik een factuur voor mijn bedrijf of verzekering?

  • Ja, na de reparatie noteren we uw gegevens en de gegevens van het apparaat. U ontvangt een gespecificeerde factuur (PDF) per e-mail die u kunt gebruiken voor uw bedrijf of verzekering.

Repareren jullie ook andere soorten telefoons die niet op de website staan?

  • Ja, wij repareren alle merken en modellen smartphones. Neem gerust contact met ons op voor een prijsopgave.

 

Ik heb mijn telefoon in het water laten vallen, kunnen jullie het repareren?

  • Ja, we kunnen uw telefoon professioneel reinigen tegen een bedrag van €35 inclusief btw. Het is belangrijk dat u uw telefoon niet aanzet en indien mogelijk direct uitzet. Het in een bak met rijst plaatsen heeft geen effect en kan zelfs meer schade veroorzaken. Hoe sneller we de reiniging uitvoeren, hoe groter de kans op succes.

Als uw vraag hier niet bij staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u verder te helpen.

bottom of page